Nieuwe kleur op de muren van het welpen lokaal bij scouting valeouwe

Ons gebouw heeft al een aantal jaren de vrolijkste kleuren op de muur. Maar na een aantal jaren konden de muren wel een opfris beurt gebruiken. Op veel muren zaten krassen, of was de verf vaal geworden.

Daarom zijn een aantal mensen flink aan de slag geweest. Die hebben in coronatijd niet stil gestaan. Geheel coronaproof zijn er maximaal 2 personen per dag druk bezig geweest met het schilderen van de muren en kozijnen in het welpenlokaal. En het resultaat mag er wezen! De muren zijn voorzien van mooi wit, groen en blauwe kleuren. Het gebouw heeft hierdoor een mooie opknapbeurt gekregen en kunnen weer jaren mee.

We willen Steven Jansen Schilderwerken bedanken voor het sponsoren van het merendeel aan verf! Een mooi gebaar voor onze vereniging in deze tijd!

Nieuwe verf op de muren van het welpen lokaal bij scouting ValeOuwe